3 Haziran 2020 Çarşamba

Ağaç Ev Sohbetleri 41

Merhaba sevgili okurlarım,birkaç haftadır merakla okuduğum ağaç ev sohbetlerine bende katılmak istedim bu haftanın sorusu Kavanozdaki Beyin'den geldi: 1-Kendi çektiği ilk resmi hatırlıyormusun? 2-Neyi fotoğraflamıştın? 3-Bunun için bir fotoğraf makinası mı kullanmıştın bir telefon mu? 3-Çektiğin fotoğrafı ve o anı anlatır mısın? İlk çektiğim fotoğrafı tam olarak hatırlamıyorum hafızam pek güçlü değildir ama buydu sanırım abime yeni telefon almıştık ve bende onun eskisini almıştım ben ve iki yakın arkadaşım kırtasiyeye gitmiştik dönüşte çöp konteynırının yanından miyavlama seslerini duymuştum ve gidip bakınca üç tane birbirinden tatlı kediler bulduk ve kucaklayıp binamıza getirmiştik ailemize çok yalvarmıştık eve alalım diye ama kabul etmemişlerdi bizde binanın arka bahçesine onlar için bir ev yapmıştık,her birimiz birer kediyi sahiplenip isim vermiştik ben pamuk koymuştum Sena minnak Elif ise duman koymuştu o gün hep birlikte yeni yavrularımızla zamanlayıcıyı açıp bir resim çekmiştik çok güzeldi baya aradım ama bulamadım bulsaydım sizinle paylaşmayı çok isterdim...Çocukken pek resim çekinmek veya çekmek istemezdim aklı başında olarak ilk çektiğim resim buydu.Siz o kedilere ne oldu diye sormadan hemen söyleyeyim Sena'nın kedisi birkaç ay sonra ölmüştü bende kendi kedimi ikimizin olsun diyip ona destek olamaya çalışmıştım tabi bu arada bina yöneticisi bahçede kedi olamasını istemiyordu kedilerimizin oldugunu duyan çoğu arkadaşımız her okul çıkışında gelmeye başlamışlardı tabi çok gürültü oluyordu..Elif gil taşınmaya karar verdi ve apar topar gittiler tabi kediyi götüremeyince binada kediler bana kaldı annemde yöneticinin ağır sözleri sonrası başka bir yere götürmemi istemişti bende bi arkadaşıma vermiştim kedim en son Hollanda'daydı benden önce yurt dışına çıktı😂Bu güzel soru için Kavanozdaki Beyin'e teşekkür ederim bana o eski günleri hatırlattı.. 

26 yorum:

  1. Bir keresinde bende çöp konteynerinşn yanında miyavlama sesi duyup gitmiştim ve yeni doğum yapan bir anne kedi vardı. Tabi yaklaşamıyorduk çok hırcındı :) Ağaç evi sohbetlerine ve aramıza hoş geldin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa bunların yanında annesi yoktu olsa zaten anlattığım gibi yaklaştırmazdı bile,hoşbuldum teşekkür ederim 😸

      Sil
    2. anne kedilerden uzak durmak lazım😂😂

      Sil
  2. yaa ne güzel anlatmışsın kedin ne güzel dünya turuna çıkmış demek :) çok tatlı bir anı bu :)

    YanıtlaSil
  3. şanslı kedi benimde duman adında bir kedim olmuştu duygulandım

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir anı!!! Kedi Hollanda'da yaşıyordur! 😅🤣

    YanıtlaSil
  5. çok hoş bir anı ,kedinin senden önce yurtdışına çıkma yerine çok güldüm:)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir yazı olmuş Tuba teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. O kadar güzel bir anıymış ki ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede o günleri çok özlüyorum yorumun için teşekkürler 😊

      Sil
  8. kız tuba çok güzel yazmışsın ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. ha haaa gezenti kedi ha haaa yurtdışına bile gitmiş. ne tatlı yazıydı yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dünya turu bile yapar yakında 😂, teşekkür ederim deep

      Sil
  10. Keyifle okudum yazını Tuba. Avrupa görmek her kediye nasip olmaz 😊🌼🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim,ne mutlu bana yaşadıklarımı size güzel aktarabildiysem😊♥️

      Sil
  11. Eline sağlık çok güzel bir ani

    YanıtlaSil
  12. Great post. Your blog has very cool content <3
    I am following you and invite you to me

    YanıtlaSil