7 Haziran 2020 Pazar

1.Ay Özel

Merhaba sevgili okurlarım,Bugün blogta 1.ayım elimden geldiğince bildiklerimi ve çok sevdiklerimi sizlere aktarmaya çalıştım yeni insanlar tanıdım...hepinize çok teşekkür ederim,yazılarımı okuyup,yorum yapıp bana destek oldugunuz için,Sürekli yazmak,yazılarınızı okumak için çok hevesliyim bu konuda umarım hevesim zamanla gitmez ve hep böyle heyecanla yazılar yazar sizlerle kalırım.Eğer sevdiğiniz şair ve şiirlerle ilgili bilmek istedikleriniz olursa  bana söyleyebilirsiniz  seve seve yazarım,Ben sizinle olmayı çok sevdim.Sizlere Edip Cansever'in "Sıcak Haziran Geceleri" şiirini sizlere bırakıyorum.Sağlıkla Kalın.                                                                                                                                         saadetin içimde,                

yıldızlar gibi kaynaştığı geceler;
ben de artık yalnız değilim,
rüzgarın bütün serinliğini duyuyorum.

geçen yıl da haziranın sıcak günlerinde
çocuktum, böyle aşıktım.
rüzgarlar yakardı ayak bileklerimi,
içimi en güzel sevdalar sarmıştı.
caddelerde gider gelirdim.

akşamları parklar tenhalaşır,
gözleri gülerdi kızların.
vitrinler aydınlanırdı birdenbire;
gelip geçen otobüslerden.
kızların yüzleri de aydınlanırdı.

böyle ay ışığında geceleri
bütün konuştuklarını duyardım kadınların;
rüzgarlar getirip götürürdü.
nehir gibi deniz geçerdi köprünün altından.

böyle sıcacık şehirlerin
parklarını ve rüzgarlarını severim.
böyle ay ışığında geceleri,
sebepsiz üzülürüm.


sıcak haziran geceleri,
aydınlık bir liman önünde,
vinçlerin, mavnaların gürültüsü duyulurdu.
hafif bir mehtap dolardı vitrinlere.
her günkü saadetini düşünürdü insanlar.
bir ara köprünün üstünde
ışıklara bakarken görürdüm.
şüphesiz yalnızlığımı bilirdi.
martılar uçardı, bir tuhaf olurdum.
yosun kokuları yakardı içimi.   
                 

12 yorum:

  1. 1. ayın kutlu olsun. Hiç bırakma yazmayı ❤️

    YanıtlaSil
  2. Tubacım iyki geldin,birinci ayın kutlu olsun

    YanıtlaSil
  3. Edip Cansever sevdiklerinden 😊 gönlüne sağlık canım benim 😊🌸.. Daha nice güzel paylaşımlara inşallah hep birlikte canım benim 😊🌸 kutlu olsun birinci ayın 🎂😊❤ sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benim, yorumun için cok teşekkürler🥰🌼

      Sil
  4. İyi ki geldin canım arkadaşım! Daha nice yıllara birlikte gireceğiz!!! 😁😍🤩

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benim,senin sayende burdayıım..🥰🥰💘

      Sil
  5. heeey tabiiii gitmicek hevesin hep beraber olcaz burdaaaaa bize güzel şiirler yazcann şiirler şairler hakkında bilgiler verceen :)

    YanıtlaSil