12 Mayıs 2020 Salı

Merhaba sevgili okurlarım,aslında aklımda birkaç tane konu vardı yazmak istediğim ama apar topar köyümüze gitmek zorunda kaldık ve intenetim pek çekmediği için paylaşamayabilirim...Köye gelmek bana çok iyi geldi 17 marttan beri evden çıkmamıştım miss gibi hava doğa heryer çok güzel bahar gelmiş de evde olunca farketmemişim bütün ağaçlarımız çicek açmış,yengemin kuzuları olmuş dörtüz çok tatlılar onları sevip besliyorum çok zevkli onları böyle tatlı tatlı görünce ilerde bende hayvan beslemel istedim belkide bir çiftlik yaparım yani inşallah hayvanları çok severim zaten.Yarın bahçemize gidip sebze ekeceğiz yorucu bir gün olacak sanırım zaten 2 aya yakındır evde hareketsiz kalınca dün gece bacaklarım çok ağrıdı bana karantina hiç iyi gelmedi umarım bu olaylar tez zamanda geçerde eski hayatımıza döneriz. SAĞLIKLA KALIN;)

11 yorum: