25 Mayıs 2020 Pazartesi

Merhaba sevgili okurlarım birkaç haftadır yazı yazamıyordum aslında daha açalı bir ay olmadı bu kayboluş olmadı farkındayım:) Köy o kadar güzeldi ki anlatamam evden çıkmam daha önce de dediğim gibi çok iyi geldi ama geri döndük.Köyde aslında hiç telefon aramıyorum yapacak o kadar çok şey var ki ama inanın ki sürekli bloga ne yazayım neyi beğenirsiniz diye düşündüm internet sıkıntısı olduğu içinde yazamadım....Ramazan Bayramı geldi eski yıllarda olsa sabah  de kalkar bütün gün evin içinde sevinçle dolaşırdım ama bu yıl Covit-19'unda katkısı vardır tabi ama biraz daha büyüdüğüm için o eski heyecan yok umarım tez zamanda ülkemizden ve dünyamızdan gider ve eski günlerimize döneriz:)Bugün herkesin evinde olduğu gibi bi bayramlaşma telaşı ve bütün gün akrabalarla konuşmayla geçti biraz sıktı bu evre beni bi aydır bitmeyen dakikam bugün bitti uzun lafın kısası sevgili okurlarım sizleri özledim,Daha bir ay bile olmadı ama herkese hemen ısındım hem birşeyler yazmak için sabırsızlanıyorum hemde yazdıklarınızı okumak için.  Bu arada eski yayınlarımı okumadıysanız okuyabilirsiniz.Sağlıkla Kalın

10 yorum:

  1. Hayırlı bayramlar. Köy gerçekten öyle özellikle şebeke sorunu çok oluyor.
    Bu arada yazıya başlık vermeyi unutmuşsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanadaaa evet çözüm bulunsa aslında çok güzek olacak teşekkür ederim uyardığın için

      Sil
  2. Hayırlı Bayramlar dilerim

    YanıtlaSil
  3. keyfini çıkar 😊 hayırlı bayramlar sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldiiin. ne yazsan severiz yaa hoş anlatıyoon, bayram dedikoduları olabiliir, akrabalar, komşular hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum,çok teşekkür ederim ahahahah dedikodu mu sonraki yazımda bi düşüneyim bunu

      Sil